Dzięki usłudze powiadomień (poprzez sms, email, informację na skrzynkę ePUAP, aplikację mobilną) możesz otrzymywać informacje dotyczące swoich płatności oraz ogólne powiadomienia związane z Twoją Gminą.
Przykłady powiadomień
Informacje spersonalizowane
-
informacja o zbliżających się terminach płatności za podatki i opłaty,
-
informacja o odnotowaniu wpłaty,
-
informacja o powstałych zaległościach,
-
informacje o konieczności podpisania nowej umowy za dzierżawę.
Informacje niespersonalizowane
-
wydarzenia kulturalne w Twojej Gminie,
-
utrudnienia drogowe,
-
zagrożenia pogodowe.
Jak otrzymywać powiadomienia?
-
01.
Sprawdź na stronie głównej , czy Twój Urząd oferuje usługę powiadomień
-
02.
Zaloguj się do swojego konta w eUrzędzie (zobacz jak założyć konto w elektronicznym urzędzie )
-
03.
Kliknij w swoje dane osobowe
-
04.
Kliknij w ikonę subskrypcji lub
-
05.
Zaznacz w jaki sposób i jakie rodzaje powiadomień chcesz otrzymywać (subskrypcja zostaje uruchomiona natychmiastowo)