Dzięki usłudze powiadomień (poprzez sms, email, informację na skrzynkę ePUAP, aplikację mobilną) możesz otrzymywać informacje dotyczące swoich płatności oraz ogólne powiadomienia związane z Twoją Gminą.

Przykłady powiadomień

Informacje spersonalizowane

  • informacja o zbliżających się terminach płatności za podatki i opłaty,
  • informacja o odnotowaniu wpłaty,
  • informacja o powstałych zaległościach,
  • informacje o konieczności podpisania nowej umowy za dzierżawę.

Informacje niespersonalizowane

  • wydarzenia kulturalne w Twojej Gminie,
  • utrudnienia drogowe,
  • zagrożenia pogodowe.

Jak otrzymywać powiadomienia?

  • 01. Sprawdź na stronie głównej , czy Twój Urząd oferuje usługę powiadomień
  • 02. Zaloguj się do swojego konta w eUrzędzie (zobacz jak założyć konto w elektronicznym urzędzie )
  • 03. Kliknij w swoje dane osobowe
  • 04. Kliknij w ikonę subskrypcji lub
  • 05. Zaznacz w jaki sposób i jakie rodzaje powiadomień chcesz otrzymywać (subskrypcja zostaje uruchomiona natychmiastowo)