Jeśli posiadasz las lub grunty oznaczone w ewidencji gruntów i budynków jako „Ls” jesteś zobowiązany do zapłaty podatku leśnego. Po złożeniu corocznej deklaracji "w sprawie podatku leśnego" w Twojej gminie otrzymasz zwrotnie kwotę jaką musisz zapłacić . Płatności dokonujesz w ratach lub jednorazowo -zrób to szybko i bez wychodzenia z domu poprzez eUrząd.
Jak zapłacić poprzez eUrząd?
- 01. Wyszukaj urząd na stronie lista urzędów i "Przejdź do platformy eUrząd"
- 02. Zaloguj się do swojego konta na eUrzędzie (zobacz jak założyć konto w elektronicznym urzędzie)
- 03. Kliknij w swoje dane osobowe lub nazwę firmy - w tabelce widzisz swoje zobowiązania oraz kwoty, które są do zapłaty
- 04. Jeśli chcez zapłacić - kliknij w "Saldo" wybranego podatku, zaznacz płatność i kliknij "Płacę"
- 05. Wybierz opcję "Zapłać poprzez PayByNet"
- 06. Informacja o zaksięgowaniu wpłaty będzie widoczna na Twoim koncie w eUrzędzie